Kalendáře budou dostupné do 1. 12.:
1. stupeň (4. třída a výš): https://www.advent-kalendar.cz/adventni-kalendar/1595
Po každém správném zodpovězení otázky, vypočítání příkladu a podobně se prostřednictvím Flippity Virtual Breakout objeví kousek obrázku Josefa Lady. U prvního dnes je mřížka, do které se obrázky vkládají. Ideálně v počítači, aby bylo možné případně upravit velikost.
1. a 2. stupeň: https://www.advent-kalendar.cz/adventni-kalendar/1594
Do pranostik, zvyků a obyčejů k měsíci prosince se doplňují vynechaná slova.
1. stupeň a výš: https://www.advent-kalendar.cz/adventni-kalendar/1590
Příběh Otfrieda Preusslera Anděl v kulichu. Příběh je rozstříhaný na 24 částí. K 23 částem je 4 až 5 úkolů. Některé úkoly jsou trochu náročnější, jiné velmi jednoduché a vážou se k přečtenému textu. Pro nejmenší děti je možné otázky samozřejmě upravit či některé vynechat.
(texty v pdf: https://drive.google.com/…/1tN5Gv-pIB80S44g-O…/view…)
2. stupeň a SŠ: https://www.advent-kalendar.cz/adventni-kalendar/1593
Vánoční a zimní texty. Úkolem je najít autora a dílo, ze kterého je úryvek. Správné odpovědi se žáci dozví 24. prosince.
(texty v pdf: https://drive.google.com/…/11o8bYVSnk0qHAkz6UdA…/view…)
2. stupeň a SŠ: https://www.advent-kalendar.cz/adventni-kalendar/1596
Syntaktický adventní kalendář – odpovědi (znění odpovědi, nikoliv a) b)…) se zapisují do Flippity Virtual Breakout. Je jedno prostředí s 24 zámečky. Odpovědi z předchozích dní se neukládají. Zámečky tak slouží ke kontrole pro každý den.
(texty v pdf: https://drive.google.com/…/1ZKVFMh6OuRHyI4C6MGM…/view…)
SŠ (případně 2. stupeň): https://www.advent-kalendar.cz/adventni-kalendar/1484
Vytvořeno pro maturanty jako opakování k DT. Obsahuje figury a tropy z Katalogu požadavků. Odpovědi se zapisují do Flippity Virtual Breakout. Je jedno prostředí s 24 zámečky. Odpovědi z předchozích dní se neukládají. Zámečky tak slouží ke kontrole pro každý den. K tomuto adventnímu kalendáři je možné použít nápovědu: https://wordwall.net/resource/38081613
(text v pdf: https://drive.google.com/…/1tPXLuJXQDahdavp0g…/view…)