Z příspěvku do ankety na České škole vybíráme:
„Na zvyšování podílu HDP nebude mít Pedagogická komora nikdy sílu, na vytváření zbytečného etického kodexu bude Učitelská platforma jen ztrácet čas a energii. Jestli se boj těchto dvou klonů téže myšlenky změní ve skutečný dialog, to pochybuji. (Analogickou situaci zažívají češtináři, když souběžně vznikly dva spolky, rozdělené názorem na maturitu.) A nemilé překvapení je pro mě to, že ani v Pedagogické komoře, ani v Učitelské platformě nevidím zájem o to, co je aktuálně nejdůležitější: o revizi RVP, tedy v důsledku o pokračování nebo nepokračování reformy, o definování kurikula.“
Školské kamenné asociace mají přístavek aneb Jejich strach z radikalizace: https://sotolar.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=644470
https://sotolar.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=633013
Přihlášku do spolku Pedagogická komora vyplnilo během jednoho týdne 650 učitelů a ředitelů škol.
http://www.pedagogicka-komora.cz
Zatím to jsou přihlášky k přihláškám budoucím.
Vzpomínka na první polistopadový pokus o založení učitelského sdružení: http://www.ucitelske-listy.cz/2013/10/jana-hruba-dokumenty-5-pedagogicky-svaz.html