„Několik otázek jako odpověď panu Feřtekovi.
Tak prý jsme – my učitelé – velice hákliví na to, když někdo mluví o naší práci. Háklivější dokonce než tak semknutí lékaři. Opravdu? Opravdu existuje nějaký „obecně prospěšný“ MEDuin, které mluví aktivním lékařům do léčení? Může mít náš fiktivní MEDuin jako mluvčího nedostudovaného medika? Co by takový MEDuin požadoval? Třeba alternativní léčitelství namísto lékařství? Nebo zrušení vysokoškolského vzdělání nahrazeného dlouholetými zkušenostmi? Opravdu by média vyhledávala ke komentování událostí ve zdravotnictví právě takového medika? Srovnáváte s něčím, co se neděje, pane Feřteku.“
Zdeněk Sotolář: Kdo se smí zapojit do debaty o školství? Celý text ZDE.
K citaci ze zatím nejnovějšího příspěvku do polemik, jež se ovšem netýkají jenom práva a možností učitelů vyslovovat se ke školství a vzdělávání, připojujeme další zajímavé odkazy:
Zdeněk Sotolář: Svět podle Feřteka; ZDE.
Tomáš Feřtek: Svět podle Sotoláře; ZDE.
Tomáš Feřtek: Kdo nebyl dvacet let za katedrou, ať mlčí; ZDE.
Marek Švehla: Má smysl chodit do školy? ZDE.
Vladimír Stanzel: Neučit se, neučit se, neučit se?! ZDE.
Tereza Hlavová: Škola a vzdělání; ZDE.