NOVÉ: Co by mohli chtít číst čtenáři ve věku 2. stupně ZŠ | PŘIHLÁSIT |
NOVÉ: Jak na synchronní e-learning: Tipy pro výuku českého jazyka a literatury | PŘIHLÁSIT |
NOVÉ: Skandální literatura | PŘIHLÁSIT |
NOVÉ: Současná poezie pro děti ve věku 1. stupně ZŠ | PŘIHLÁSIT |
NOVÉ: Současná literatura pro děti ve věku 1. stupně ZŠ | PŘIHLÁSIT |
NOVÉ: Tvořivá práce s uměleckým textem: Erbenova Polednice – 1. a 2. díl | PŘIHLÁSIT |
Akviziční korpusy a jejich využití pro jazykové vyučování | PŘIHLÁSIT |
České slovo v KonTextu – I. a II. část | PŘIHLÁSIT |
Jak na téma autorská práva a licence v hodinách českého jazyka na 2. stupni ZŠ | PŘIHLÁSIT |
Jak na téma autorská práva a licence v hodinách českého jazyka na SŠ | PŘIHLÁSIT |
Kde najít nejnovější informace o současné češtině? Volně dostupné jazykové korpusy a jejich využití | PŘIHLÁSIT |
Komunikace na sociálních sítích a sociálních fórech – zaměřeno na ČJ | PŘIHLÁSIT |
Komunikační přístup k výuce mluvnice – příklady dobré praxe | PŘIHLÁSIT |
Možnosti integrace jazykové a komunikační výchovy | PŘIHLÁSIT |
Netiketa napříč internetem | PŘIHLÁSIT |
Problematika pravopisu na 1. stupni ZŠ | PŘIHLÁSIT |
Referenční úlohy jako nástroj metodické podpory pro učitele (G) | PŘIHLÁSIT |
Referenční úlohy jako nástroj metodické podpory pro učitele (SOŠ, SOU) | PŘIHLÁSIT |
Referenční úlohy jako nástroj metodické podpory pro učitele (ZŠ) | PŘIHLÁSIT |
Revize RVP (G, SOŠ, SOU) – jejich význam, cíle a obsah | PŘIHLÁSIT |
Revize RVP ZV – jejich význam, cíle a obsah | PŘIHLÁSIT |
Slovo v kostce a další volně dostupné nástroje pro češtinu I. a II. část | PŘIHLÁSIT |
Tvorba digitálního obsahu pro 2. stupeň ZŠ | PŘIHLÁSIT |
Tvorba digitálního obsahu pro SŠ | PŘIHLÁSIT |
Větný rozbor již na 1. stupni ZŠ? | PŘIHLÁSIT |
Záznamy z žákovské četby | PŘIHLÁSIT |
Změny v obsahu výuky češtiny na 1. stupni ZŠ | PŘIHLÁSIT |
Kategorie: Články, Výuka a škola