O tom, že loňskou novelou školského zákona se ministr školství pokoutně pokusil a zakrýt, že hlavním maturitním problémem je to, že jsou ke studiu přijímáni i žáci bez dostatečných studijních předpokladů, jsem už psal i zde. Dnes ohlášené úpravy maturitního a také přijímacího řízení ukazují, že ministr – snad pod vlivem B. Kartouse a dalších lobbistů – není schopen rozhodovat tak, aby nepoškodil vzdělávání a jeho etiku. Uvádím zde v souhrnu své (v několika detailech upravené) odpovědi na otázky Zuzany Hronové, jež některé pasáže zveřejnila ve svém článku na zdejším webu.
Pokračování blogu publikovaného na Aktuálně.cz ZDE
Aktuální vyjádření Pedagogické komory:
https://www.pedagogicka-komora.cz/2020/03/pedagogicka-komora-zruste-jednotne.html?fbclid=IwAR2-Y6lI4AEJQU7N4D4_XgG6fekg-qurkbLNCpcwzYlcA9pdFICykunQ7bg
Plaga je nejstrašnější, nejpříšernější ministr školství od roku 1988. Už (od toho roku).
Kristepane, čeho jsem se musel v našem školství ještě po Listopadu 1989 dočkat…