Z příspěvku do ankety na České škole vybíráme:

„Na zvyšování podílu HDP nebude mít Pedagogická komora nikdy sílu, na vytváření zbytečného etického kodexu bude Učitelská platforma jen ztrácet čas a energii. Jestli se boj těchto dvou klonů téže myšlenky změní ve skutečný dialog, to pochybuji. (Analogickou situaci zažívají češtináři, když souběžně vznikly dva spolky, rozdělené názorem na maturitu.) A nemilé překvapení je pro mě to, že ani v Pedagogické komoře, ani v Učitelské platformě nevidím zájem o to, co je aktuálně nejdůležitější: o revizi RVP, tedy v důsledku o pokračování nebo nepokračování reformy, o definování kurikula.“

Kategorie: Obecné

5 komentářů.

  1. Josef Soukal napsal:

    Školské kamenné asociace mají přístavek aneb Jejich strach z radikalizace: https://sotolar.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=644470

  2. Radek Sárközi napsal:

    Přihlášku do spolku Pedagogická komora vyplnilo během jednoho týdne 650 učitelů a ředitelů škol.

    http://www.pedagogicka-komora.cz

  3. Josef Soukal napsal:

    Vzpomínka na první polistopadový pokus o založení učitelského sdružení: http://www.ucitelske-listy.cz/2013/10/jana-hruba-dokumenty-5-pedagogicky-svaz.html

Zanechat odpověď